ממונה חדש על פניות ציבור וטיפול בפרט במרכז לעיוור בישראל – עמותת עלה

שלום לכולם,

 

אנחנו שמחים לבשר לכם כי היחידה לפניות הציבור מרחיבה את פעילותה ומזמינה אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בכל שאלה ובעיה. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל נושא בו אדם עם עיוורון או לקויות ראיה זקוק להכוונה או למעורבותנו, וכן לבקש מידע וסיוע במיצוי הזכויות, במובנן הרחב.

גיא אקוקה, הממונה החדש על תחום פניות הציבור וטיפול בפרט, הוא משפטן בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, התמחה בלשכה המשפטית של הביטוח הלאומי ובקיא בתחום הביטחון הסוציאלי והזכויות החברתיות. נציין כי גיא הוא לקוי ראייה בעל תעודת עיוור, המכיר מקרוב את הסוגיות והנושאים הרלוונטיים.

 

דרכי ההתקשרות ליחידה לפניות הציבור:

מענה טלפוני שלוחה ישירה: 03-7915559, יינתן מענה בימים א'-ה' בין השעות 07:30-16:00. מעבר לשעות הפעילות ניתן להשאיר הודעה במשיבון ואנו נחזור אל הפונה בתוך 24 שעות מרגע מסירת ההודעה.

מספר סלולרי 052-5554286 יהיה זמין לפניותיכם בשיחה, בהודעות ובווצאפ החל מיום שלישי ה-22.08.17.

קבלת קהל: ימי שלישי 08:00-15:00, ימי חמישי 08:00-14:00.

מען למשלוח מכתבים או להגעה: המרכז לעיוור בישראל, רח' דוד חכמי 10 ת"א, מיקוד 67778 .

מייל ליצירת קשר: 4u@ibcu.org.il

מספר הפקס: 03-6871584 אנא ציינו – עבור פניות הציבור.

היחידה לפניות הציבור תיתן מענה גם ברשתות החברתיות של הקהילה ובפייסבוק.

 

 

בברכה,

 

המרכז לעיוור בישראל

רח' דוד חכמי 10, ת.ד. 16643 תל אביב 61166.

טל' 03-7915555, פקס- 5423711- 03. אתר המרכז- www.ibcu.org.il