סדנת שיווק לאנשי מקצוע מתחומי הטיפול והייעוץ – עמותת עלה

סדנת שיווק לאנשי מקצוע מתחומי הטיפול  והייעוץ המתמודדים עם עיוורון/לקות ראייה

 

אודות לטפל בעסק
"לטפל בעסק" היא חברת הדרכה ויעוץבשיווק מעשי העוסקת מאז שנת 2010 בקידום עסקים במקצועות הרפואה והטיפול. בסדנאות, ימי עיון, הרצאות והכשרות מקצועיות במסגרות רבות ומגוונות, אנחנו מלמדות אנשי רפואה וטיפול איך לנהל ולשווק את עצמם ואת הקליניקה שלהם ולהרגיש נוח עם זה.
תפיסת העולם הייחודית של "לטפל בעסק" הפכה אותנו לגוף המוביל בתחום בישראל. עד היום הדרכנו וליווינו  אלפי בעלי עסקים טיפוליים ורפואיים בתחומים שונים הן בליווי שיווקי והן בסדנאות והרצאות.
בין לקוחותינו: המרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), קופת חולים מאוחדת, מוסדות לימוד כמו מכללת וינגייט, מכללת גבעת וושינגטון, מכללת דיאדה, מכללת עידן ההורות, מכון רולידר  ועוד;  וכן איגודים מקצועיים רבים כמו עמותת הפיזיותרפיסטים, האגודה הישראלית של קלינאי תקשורת, סינית העמותה לקידום ריפוי בעיסוק בישראל ועוד.

כל התכנים  שלנו מותאמים באופן מלא לעולם הטיפולי, החל מהתאמת גישת הניהול והשיווק לאתיקת המטפל ולקושי של מטפלים בהתמודדות עם נושאים כמו שיווק וכסף, דרך התוכן, האמצעים והפלטפורמות השיווקיות הרלוונטיים ביותר למקצועות אלה וכלה בדוגמאות.
ההדרכות מונחות על ידי מייסדות ומנהלות "לטפל בעסק" פולינה שטרן שלמה וג'וי מרוז – נשות מקצוע מובילות ומנוסות בעולם השיווק והניהול, בעלות ניסיון רב בייעוץ והכוונת עסקים בתחומי הרפואה.

משך הסדנה תהיה בת 7 מפגשים בני 4 שעות שעון כל אחד.

נושאי הסדנה:

  1. בניית תשתית שיווקית לקליניקה: נכנסים לפוקוס שיווקי

מי הם המטופלים הנכונים עבורך ואיך להגיע אליהם?
איך ליצור מסר שיווקי מדויק שיגיע למטופלים האלה?
בניית תשתית שיווקית לקליניקה: מיתוג אותנטי

למה מיתוג זה הרבה יותר מלוגו או סלוגן

איך למצוא את העוצמות הייחודיות שלך וליצור בידול מול הקולגות?

 

  1. שיווק באמצעות מערכות יחסים: פה לאוזן, שת"פ, נטוורקינג

מה זה שיווק פה לאוזן אקטיבי ואיך עושים את זה?
איך מקבלים המלצות והפניות של מטופלים?

 

  1. לטפל במכירות: איך למכור ולהרגיש נוח עם זה?

מהם שלבי שיחת המכירה במקצועות הטיפול?

איך להציג את עצמך ואת הטיפולים והשירותים שלך?

  1. קליניקה ברשת: שיווק באינטרנט

בחירת ערוצי שיווק ברשת: שיווק דרך תוכן, שיווק בוידיאו, שיווק חברתי
שיווק בפייסבוק: מלייקים למטופלים – איך לנהל פעילות שיווקית-חברתית אפקטיבית בפייסבוק?

 

  1. לטפל בכסף

איך להרוויח בכבוד מקליניקה טיפולית ולנהל מערכת יחסים נוחה ויעילה עם כסף

  1. קליניקה מתקדמת
    יצירת שגרת עבודה שיווקית וניהולית: איך להוציא לפועל את מה שלמדנו בסדנה?
    מה עושים כשנתקעים?

עלות:

עלות הסדנה, טרם סבסוד, הינה 1322 ש"ח למשתתף.

מרש"ל ת"א הסכים לסבסד את מירב העלויות של הסדנה ואף לספק כיתת לימוד.

לפיכך, עלות השתתפות עצמית לסדנה לאדם הינה 402 ש"ח בסה"כ.

שימו לב:

  • העלויות כוללות מע"מ.
  • העלויות מתייחסות לאדם בקבוצה בת 10 משתתפים ולפיכך עשויות להשתנות בהתאם למס' המשתתפים הסופי.
  • עלות ההשתתפות העצמית כוללת תשלום ע"ס 80 ש"ח עבור חבר מועדון מרש"ל ת"א.

 

מקום ומועד הסדנה:

הסדנה תתקיים בימי שלישי בין השעות 9:30-13:30 במשך 7 מפגשים, הראשון ב-31.10.17 .

הסדנה תתקיים בכיתה שקטה בבניין המקסים של מרש"ל ת"א, רח' מנדלה מו"ס 20 ת"א .

הרשמה:

כל המעוניינים להשתתף בקורס מתבקשים לשלוח מייל לכתובת: leviortal8@gmail.com עם הפרטים הבאים:

  1. שם מלא
  2. השכלה אקדמית ותחום עיסוק
  3. עיר מגורים
  4. מס' טלפון נייד
  5. כתובת מייל

    הרשמה מסתיימת ביום ראשון ה-22.10.17

  • מס' המקומות מוגבל
  • לשאלות ולבטים, ניתן לפנות אלי במייל זה או בטלפון 052-6472440 .

 

בהזדמנות זו, ברצוני להודות ליהודית ולימור ממרש"ל ת"א על ההתגייסות המהירה והנדיבה.

 

מאחלת לכולנו הצלחה ושנה טובה,

 

אורטל לוי,

פסיכולוגית קלינית