הרצאה "עד החתונה זה יעזור" – עמותת עלה

שלום לכולם,

 

שמחה להזמין אתכם להרצאה "עד החתונה זה יעזור" – איך להצליח בדייטים בעזרת הומור בבר דיזיפרישדון..להרצאה ‏מוזמנים גם צעירים רואים מתל אביב ובכלל.

מדמיינים דייט מתובל בהומור ולא עוד ראיון עבודה? הדייט שלך שלח לך שאלה שעצבנה אותך ורצית לענות בצורה מתוחכמת שלא תגרום לניתוק קשר?

בהרצאה מרתקת , מלמדת ומאוד מצחיקה – אודליה יקיר, עיתונאית ומרצה לשימוש בהומור, מלמדת איך ניתן להשתמש בהומור בעולם הדייטים כדי לייצר משיכה מינית, אינטימיות ותקשורת נכונה. ההרצאה מלווה בדוגמאות מכל אותם הרגעים המביכים בדייטים, שיחת הטלפון הראשונה, רגע התשלום, הנשיקה ועד הסקס הראשון.

אז איך להתחיל עם הצד השני בעזרת הומור? לכתוב פרופיל שנון באתרי הכרויות? או להעלות פוסט על חיפוש אהבה בפייס מבלי להתבייש?

כל זאת ועוד הרבה בהרצאה שמדברת על הקשר בין בטחון עצמי, מודעות והומור ואיך לקבל ולתת אהבה באמצעותו.

 

מתי? ‏יום רביעי ה-10 ליולי

פתיחת דלתות -19:00 מזמינים דרינק ונשנושים, ‏כל אחד מזמין ‏על חשבונו מדילים שווים שמציע המקום!!

‏20:00 ‏עד ‏עד 21.00 הרצאה "עד החתונה זה יעזור"

‏לאחר מכן אפשר תמיד להישאר ולהכיר עוד אנשים.

מיקום– בר דיזיפרישדון רחוב דיזינגוף 121 תל אביב.בשעה 18.30 יחכו מתנדבים ללוות את מי שצריך בתחנות אוטובוס הקרובות לבר ,מי שצריך ליווי בבקשה לציין זאת בעת ההרשמה.

האירוע מאורגן על ידי מרשל תל אביב – מרכז רב שירותים לאנשים עם לקות ראייה ועיוורון השייך למנהל השירותים החברתיים של עיריית תל אביב -יפו ומטרתו להפגיש ולשלב את צעירי מרש"ל תל אביב עם צעירים רואים בתל אביב ובכלל לרגל יום ההזדהות עם אנשים עם לקות ראייה ועיוורון בישראל ולמען העלאת המודעות ליכולות והחוזקות של קהילה זו.

הכניסה לאירוע ללא תשלום ועל ידי רשימת מוזמנים .יש צורך בהרשמה מראש להבטחת מקום .

 

להרשמה בבקשה לשלוח שם וטלפון ליערית עובדיה, רכזת צעירים מרש"ל תל אביב בדוא"ל :

marshaltlvy2045@gmail.com או בטלפון: 03-7248049

מיועד לגילאי 20-45 מכל רחבי הארץ.

 

על המרצה:

אודליה יקיר היא עיתונאית, כותבת טור אישי במדור יחסים ב-ynet, מרצה להתפתחות אישית ולהומור בדייטים ובעסקים. בקרוב ייצא לאור ספרה הראשון, "עד החתונה זה יעזור", מדריך לשימוש בהומור בעולם הדייטים.

 

 

בברכה

יערית עובדיה

רכזת צעירים מרש״ל תל אביב