התקנת גלאי עשן ללא תשלום בביתם של אנשים עם עיוורון ולקויות ראיה – עמותת עלה

שלום,

המרכז לעיוור שמח לבשר על שיתוף פעולה עם תחנת כיבוי האש האזורית בת-ים, חולון ואזור, במסגרתו יותקנו, ללא תשלום, גלאי עשן בבתיהם של אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה המתגוררים בערים– בת ים, חולון ואזור.

תפקידו של גלאי העשן, שהוא עצמאי ואינו מחובר למוקד תחנת הכיבוי, הינו להתריע על כל אירוע אש המתפתח במקום בו הוא מותקן. התראה מוקדמת עשויה להיות קריטית להצלת חיים ורכוש. לא ניתן להכביר במילים על חשיבות התקנת מערכת התראה שכזו, ובמיוחד כאשר מדובר בדירת המגורים של אדם שאינו רואה. נוסף להתקנה, צוות מדור בטיחות אש של תחנת הכיבוי יבצע פעולת הסברה בבית הפונה אודות גלאי העשן ופעילותו.

כל אדם עם עיוורון/לקות ראייה המתגורר באחת הערים שהוזכרו ואשר מעוניין שבביתו יותקן גלאי עשן, מתבקש לשלוח למרכז לעיוור בישראל, באמצעות המייל Yalon@ibcu.org.il את הפרטים הבאים:

 

– שם מלא (פרטי ומשפחה)

– כתובת מגורים

– מספר טלפון

 

בהעברת הפרטים אלינו אתם מביעים הסכמה להעברתם לתחנת הכיבוי. אנו נעביר אליהם את פרטי הפונים, באופן מרוכז. שימו לב כי מבצע ההתקנה יתקיים עד גמר מלאי הגלאים.

 

המרכז לעיוור בישראל מברך את תחנת הכיבוי על היוזמה הברוכה ואנו מקווים שיוזמה זו תהיה ראשונה ליוזמות רבות אחרות מצד תחנות כיבוי אחרות ברחבי הארץ.

 

בברכה,

 

המרכז לעיוור בישראל

רח' דוד חכמי 10, ת.ד. 16643 תל אביב 61166.

טל' 03-7915555, פקס- 5423711- 03. אתר המרכז- www.ibcu.org.il