מיזם חדש – 'לעוף על התואר' – עמותת עלה

שלום,

 

"לעוף על התואר" הוא מיזם חדשני ופורץ דרך עבור סטודנטים עם מוגבלות אשר רואה את המוגבלות כמקור כוח עבור הקבוצה ככלל ועבור היחידים החברים בה.

מטרת המיזם היא לגבש קהילה ארצית של סטודנטים עם מוגבלויות שונות ולקויות למידה.

חברי הקהילה יקבלו מידע חשוב ומיומנויות פרקטיות לשילובם באקדמיה ובחברה, לצד קבוצת שייכות משמעותית.

בשלושת החודשים הראשונים, הקהילה תיווצר סביב מפגשים עם מובילים בתחום בנושאים שונים כגון: זכויות, קבלת החלטות, שילוב נכון, סנגור עצמי, ואקטיביזם. כל תערובת המפגשים הזו תסייע לסטודנטים החברים בקהילה ליצור עצמאות באופן הייחודי להם, ולהשתלב באופן מיטבי באקדמיה ובכל אשר ירצו גם בטווח הארוך. 

התכנית כוללת מפגשים קבוצתיים אינטרנטיים (בשלב ראשו), קבוצת עמיתים ב whatsapp, והשתתפות בהקמת קהילה חלוצית והייחודית. המפגשים יתחילו  בתאריך 08.11.2020  ויתקיימו כל יום ראשון בין 18:00  ל – 20:00, באמצעות יישומון zoom. מפגשים ראשונים למתעניינים ללא תשלום. יימצא פתרון לכל מי שיבקש. התוכנית בתשלום, אך יימצא פתרון לכל מי שיבקש כך שסכום כסף כלשהו לא יפריד ביניכם לבין המידע.

המיזם הוקם על ידי סתיו ניסר, בוגרת תואר שני בחקר סכסוכים, ניהולם, ויישובם, באוניברסיטה העברית וסטודנטית לאימון אישי במכללת יוזמות. סתיו עובדת בתחום המוגבלות כבר שנים רבות. בעלת ניסיון עשיר בליווי סטודנטים עם מוגבלויות שונות לשילוב מיטבי, בתחום האקדמי ובתחום החברתי. סתיו אוהבת אדם, משקיענית, ומסורה. סתיו עיוורת בעצמה, כך שחוותה על בשרה את האתגרים וההצלחות של להיות סטודנטית עם מוגבלות.

להצטרפות לקהילה, יש ליצור קשר עם סתיו ניסר בטל:  054-7466538 או במייל stnisser@gmail.com.