דרוש/ה ראש ענף (הוצאות ותשלומים) – למשרה זמנית במשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל – עמותת עלה

תאריך אחרון להגשת מועמדות:  25.07.21

סוג העסקה: מילוי מקום במשרה זמנית

משרד: לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל

רמת משרה:

16-18 מינהלי

מקום משרה:

*תל אביב

 

המשרה מיועדת לאנשים עם מוגבלות

למשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל דרוש/ה  עובד/ת  למשרת ראש  ענף (הוצאות ותשלומים)  

מ"מ משרה זמנית  לתקופה של עד שנה

 

פירוט המטלות ותחומי האחריות:

  • ביצוע תשלומים לספקים ולגופים נתמכים, בהתאם להוראות החוק, התכ"ם, הנחיות החשב הכללי וחוזה ההתקשרות, ומעבירם לאישור הממונים.
  • בדיקת הוראות התשלום לאחר שנרשמו ונבדקו בידי העובדים הכפופים לו/ה, ואישור הוראות תשלום.
  • פועל/ת להפקת שיקים לצורכי תשלום, מנהל/ת רישום וביצוע מעקב אחר תשלומי השיקים.
  • ביצוע בירורים על דרישות תשלום מול יחידות המשרד ומול הספקים או הקבלנים או נותני השירותים.
  • ניהול מעקב אחר ניצול סעיפי התקציב והתקנות של המשרד, טרם אישור התשלום, ובמקרה הצורך עריכת בירורים מול היחידה לפיקוח תקציבי.
  • הפקת דוחות ושאילתות בהתאם לדרישת הממונה, לצורך ניהול מעקבים שוטפים ואיתור תשלומים חריגים.
  • ניהול דוחות ממוחשבים לצורך ביצוע מעקב על תשלומי המשרד/יחידת הסמך, בהתאם לצורך ולהוראות הממונים.
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונים.

 

דרישות סף:

השכלה :

השכלה תיכונית (12 שנות לימוד) וסיום קורס כספים וחשבונות או תעודה בהנהלת

חשבונות סוג 3(*). לחילופין, בעל השכלה אקדמית (תואר ראשון)

בכלכלה, או במנהל עסקים, או בחשבונאות, או רואה חשבון מוסמך ע"י מועצת רו"ח.

(*)הכשרות מקבילות הנערכות על ידי גופים אחרים יאושרו על ידי נציבות שירות המדינה.

 

קורסים:

סיום קורס מקצועי בעל תכנים הרלוונטיים לעבודת החשבות, בהיקף של 50 שעות לימוד לפחות.

 

ניסיון:

לבעלי השכלה תיכונית (12 שנות לימוד) – 3 שנות ניסיון תעסוקתי בתחום הכספים והחשבונות.

לבעלי השכלה אקדמית (תואר ראשון) – שנת ניסיון תעסוקתי בתחום הכספים והחשבונות.

ניתן למנות שנות ניסיון לפני מועד קבלת התואר/רישיון.

 

דרישות נוספות ורצויות:

  • הכרת החוקים והתקנות הרלוונטים לתחום.
  • הכרת מערכת ממוחשבת לניהול תקציב וכספים.
  • ידע ביישומים מורכבים בגיליונות אלקטרוניים.

 

(**) משרות המשויכות לעיסוק נמצאות במסלול קידום מקצועי, עד לרמת תקן של מרכז, 17-19 בדירוג המנהלי, בכפוף לתנאים מצטברים המפורטים במסלול הקידום.

 

מקום העבודה:

תל אביב, המשרד צפוי לעבור לירושלים לקראת אפריל 2022.

 

הערות :

איוש המשרה מיידי

 

הגשת המועמדויות :

יש להעביר קורות חיים בצירוף תעודת השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון הנדרש לתפקיד.

לכתובת מייל  modaot-png@png.gov.il ולציין עבור משרת  ראש ענף הוצאות ותשלומים  – מ"מ במשרה זמנית

  • חובה לציין בקורות החיים מספר זהות וכתובת מלאה

 

לתשומת ליבכם:

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד ורק פניות מתאימות תענינה.

 

המועד האחרון  להגשת  קורות החיים :  25.7.21