תאריך אחרון להגשת מועמדות: 25.07.21
סוג העסקה: מילוי מקום במשרה זמנית
משרד: לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל
רמת משרה:
16-18 מינהלי
מקום משרה:
*תל אביב
המשרה מיועדת לאנשים עם מוגבלות
למשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל דרוש/ה עובד/ת למשרת ראש ענף (הוצאות ותשלומים)
מ"מ משרה זמנית לתקופה של עד שנה
פירוט המטלות ותחומי האחריות:
- ביצוע תשלומים לספקים ולגופים נתמכים, בהתאם להוראות החוק, התכ"ם, הנחיות החשב הכללי וחוזה ההתקשרות, ומעבירם לאישור הממונים.
- בדיקת הוראות התשלום לאחר שנרשמו ונבדקו בידי העובדים הכפופים לו/ה, ואישור הוראות תשלום.
- פועל/ת להפקת שיקים לצורכי תשלום, מנהל/ת רישום וביצוע מעקב אחר תשלומי השיקים.
- ביצוע בירורים על דרישות תשלום מול יחידות המשרד ומול הספקים או הקבלנים או נותני השירותים.
- ניהול מעקב אחר ניצול סעיפי התקציב והתקנות של המשרד, טרם אישור התשלום, ובמקרה הצורך עריכת בירורים מול היחידה לפיקוח תקציבי.
- הפקת דוחות ושאילתות בהתאם לדרישת הממונה, לצורך ניהול מעקבים שוטפים ואיתור תשלומים חריגים.
- ניהול דוחות ממוחשבים לצורך ביצוע מעקב על תשלומי המשרד/יחידת הסמך, בהתאם לצורך ולהוראות הממונים.
- ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונים.
דרישות סף:
השכלה :
השכלה תיכונית (12 שנות לימוד) וסיום קורס כספים וחשבונות או תעודה בהנהלת
חשבונות סוג 3(*). לחילופין, בעל השכלה אקדמית (תואר ראשון)
בכלכלה, או במנהל עסקים, או בחשבונאות, או רואה חשבון מוסמך ע"י מועצת רו"ח.
(*)הכשרות מקבילות הנערכות על ידי גופים אחרים יאושרו על ידי נציבות שירות המדינה.
קורסים:
סיום קורס מקצועי בעל תכנים הרלוונטיים לעבודת החשבות, בהיקף של 50 שעות לימוד לפחות.
ניסיון:
לבעלי השכלה תיכונית (12 שנות לימוד) – 3 שנות ניסיון תעסוקתי בתחום הכספים והחשבונות.
לבעלי השכלה אקדמית (תואר ראשון) – שנת ניסיון תעסוקתי בתחום הכספים והחשבונות.
ניתן למנות שנות ניסיון לפני מועד קבלת התואר/רישיון.
דרישות נוספות ורצויות:
- הכרת החוקים והתקנות הרלוונטים לתחום.
- הכרת מערכת ממוחשבת לניהול תקציב וכספים.
- ידע ביישומים מורכבים בגיליונות אלקטרוניים.
(**) משרות המשויכות לעיסוק נמצאות במסלול קידום מקצועי, עד לרמת תקן של מרכז, 17-19 בדירוג המנהלי, בכפוף לתנאים מצטברים המפורטים במסלול הקידום.
מקום העבודה:
תל אביב, המשרד צפוי לעבור לירושלים לקראת אפריל 2022.
הערות :
איוש המשרה מיידי
הגשת המועמדויות :
יש להעביר קורות חיים בצירוף תעודת השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון הנדרש לתפקיד.
לכתובת מייל modaot-png@png.gov.il ולציין עבור משרת ראש ענף הוצאות ותשלומים – מ"מ במשרה זמנית
- חובה לציין בקורות החיים מספר זהות וכתובת מלאה
לתשומת ליבכם:
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד ורק פניות מתאימות תענינה.
המועד האחרון להגשת קורות החיים : 25.7.21