תיאור התפקיד:
- גיבוש ויישום תכנית אסטרטגית ותוכנית עבודה תוך הובלת השת"פ בין הארגונים השונים
- דגש על שת"פ והפריה הדדית עם מנהלי.ות שאר הארגונים
- חתירה מתמדת להגדלת ההכנסות השנתיות בכדי לאפשר מתן שרות טוב ומעמיק יותר לילדים.
- ניהול מערך גיוס המשאבים של הארגון בארץ ובחו"ל, לרבות פיתוח ערוצי גיוס חדשים.
- עבודה מול השותפים של הארגון – רשויות מקומיות ורשתות חינוך – טיפוח קשרים קיימים וגיוס תקציבים מרשויות מקומיות חדשות.
- קידום המעמד המקצועי של הארגון אצל משרדי הממשלה, קופות חולים, ביטוח לאומי
- מעקב וטיפול מנהלי בנושאים שונים
דרישות התפקיד:
- ניסיון ניהולי במערכת מבוזרת והיכרות טובה עם המדיה החברתית, עמותות וטיפול בילדים בעלי צרכים מיוחדים
- יכולת עבודה עצמאית
- השכלה אקדמאית
- אנגלית ברמה גבוהה.
- יכולת שיווקית ומכירתית
כישורים נוספים:
- כושר ביטוי מעולה ויכולת ניסוח בכתב ברמה גבוהה,
- תקשורת בין אישית מעולה,
- יכולת ניהול מו"מ
- כושר שכנוע, יוזמה ויצירתיות
- כושר ארגון
- יסודיות והקפדה על פרטים,
- הובלה והוצאה לפועל של תכניות עבודה.
תנאי עבודה:
עבודה מהבית,
ממונה על גייסת כספים העובדת גם היא מהבית,
יש שרותי מזכירות.
היקף המשרה: עד 50% בשעות גמישות על פי צרכי התפקיד.
מועמדים.ות מתאימים.ות נא לכתוב למייל: shlomit@yaze.co.il
בהצלחה !