מגזין החינוך השנתי – ינואר 2025 TheMarker labels (פרויקט תוכן שיווקי מיוחד (פרויקט תוכן שיווקי מיוחד לסטודנטים להוראה) – עמותת עלה

שלום רב,

ראיונות יתקיימו עד יום חמישי השבוע (23.1), נשמח לצרף אתכם לפרוייקט חשוב זה. להלן הפרטים:

מגזין החינוך השנתי – ינואר 2025  TheMarker Labels

 

לקראת יום החינוך הבינלאומי, ולאור האתגרים הייחודיים הניצבים לפתחה של מערכת החינוך והאקדמיה בישראל, יפורסם פרויקט תוכן שיווקי מיוחד אשר יציג סקירה מקיפה של היוזמות, התוכניות, המערכות והכלים החינוכיים והטכנולוגיים המביאים לידי ביטוי את הצורך ההכרחי להסתגל ולהתפתח, ופותחו לטובת התמודדות עם צרכי מערכת החינוך בשנה האחרונה ובכלל.

המגזין, שיתפרסם בפרינט ובדיגיטל, יוקדש למערכות החינוך הפורמליות והמשלימות ומיועד למחנכים, יזמים חינוכיים, ראשי עמותות, סטודנטים להוראה, מקבלי החלטות בשלטון המקומי והארצי, משקיעים פוטנציאליים ועוד.

 בין הנושאים במוסף:

  • תשתיות ופיתוחים טכנולוגיים ייעודיים למערכת החינוך והאקדמיה- חברות אדטק  ED-TECH ובתחום טכנולוגיות הלמידה.
  • מהפכת ה-AI והשפעותיה על מערכת החינוך והאקדמיה בשילוב טכנולוגיות ופרקטיקות מודרניות לשיפור החוויה הכוללת.
  • פיתוח והטמעת כישורי חיים – כלים רגשיים ופרקטיים המסייעים לתווך לתלמידים את המציאות הישראלית והדרכים למינון מידע מהרשתות החברתיות.
  • הכשרת הדור הבא של המחנכים בישראל – מנעד תוכניות הלימוד ודרכי למידה חדשניות.
  • מוסדות אקדמיים ומוסדות להכשרת מורים ועובדי הוראה, מסגרות חינוך פורמליות ומשלימות, יועצים וגופים המתמחים בתוכניות חינוך ומובילי יוזמות ואג'נדות חינוכיות ערכיות.
  • פיתוח החוסן האישי בקרב תלמידים וסטודנטים, חיזוק ערך ההתנדבות המעורבות החברתית והתרומה לקהילה בדגש על תכנים לימודיים וערכיים.

מוזמנים להשתתף בפרויקט חשוב זה, ולהציג את פועלכם ומומחיותכם בתחום.

 

הצעתנו כוללת:

  1. כתיבה ועריכה של כתבת תוכן שיווקית (כולל כתב / ראיון טלפוני או בזום עד 2 מרואיינים. לא כולל צלם).
  2. פרסום הכתבה במגזין מודפס, גודל 3A פורמט טבלואיד, שיופץ לכל מנויי עיתון "הארץ- TheMarker". (לגיליון החינוך הקודם- לחץ כאן )
  3. פרסום הכתבה באתר הדיגיטל TheMarker Labels  בה ניתן לשלב תמונות, באנרים, סרטון וידאו, מילות מפתח קליקביליות ופיקסל רימרקטינג מטעם הלקוח.
    (דוגמאות לכתבות – לחץ כאן)
  4. כל תכני המוסף יעלו לאתר הדיגיטלי למתחם ייעודי לפרוייקט שפתוח לכלל ציבור הגולשים ולא רק למנויי האתר הדיגיטלי. אשר יקודם בעמוד הבית בדסקטופ ובמובייל של TheMarker במיקומים קבועים למשך 6 ימים (3 בכ"א)  ובמיקומי פרימיום מתחלפים למשך שבועיים נוספים.
  5. הפצת הגיליון כדיוור ייעודי (ניוזלטר) לכ -40,000 רשומות הארץ ו-TheMarker.
  6. קבלת נכס דיגיטלי- לינק חי לשימוש וקידום בנכסי הדיגיטל של המשתתפים, מאושר לקידום עצמי במערכות גילוי תוכן (Taboola, Outbrain), רשתות חברתיות וכיו"ב
  7. עשרה עותקים מהגיליון לכל משתתף.
  8. לוז:   סגירת כתבות ואישורים 26.1.25 . ראיונות יתקיימו עד ה23.1  פרסום ב28.1.25

אשמח לשלוח הצעת מחיר ע"פ דרישה

זמינה לכל שאלה

בברכה

תמר ברוש, פרוייקטים מיוחדים

קבוצת הארץ-דהמרקר

נייד 054-7950348

מייל Tamar.brosh@themarker.com