משרת נציג/ת שירות לקוחות שטראוס מים (תמי 4) – עמותת עלה

לחברת "call יכול" – חברה עסקית ראשונה מסוגה בעולם
המקימה מוקדים טלפונים המותאמים לאנשים עם מוגבלויות
דרושים/ות
נציגי/ות שירות לקוחות עבור חברת שטראוס מים (תמי 4)

תיאור התפקיד
שיחות נכנסות עם לקוחות שטראוס מים הפונים למוקד בעניינים טכניים, תפעול תקלות, תאומי טכנאי וכד'.
אין צורך בידע טכני קודם.
דרישות התפקיד
• יכולת לעבודה בסביבה ממוחשבת.
• תודעת שירות גבוהה, כושר ביטוי טוב ויכולת שכנוע.
• זמינות ל 4 משמרות בשבוע, כולל ימי שישי לסירוגין.
קורס
משך הקורס, שלושה שבועות בין 9:00-16:30, במהלכו העובדים יקבלו שכר מלא.
היקף המשרה
המוקד פועל בימים א-ה' בין השעות- 7:45-17:00 ובימי ו' בין השעות 7:45-12:00.
נדרשות 4 משמרות בשבוע כולל ימי שישי לסירוגין. כל המשמרות מתחילות ב07:45 – אך ישנה גמישות באורך המשמרת ( 7:45 עד 14:00/16:00/17:00). בימי שישי – 7:45-12:00
תנאים
שכר + מענקים על עמידה ביעדים, החזר נסיעות ותנאים סוציאליים כחוק
משלוח קו"ח
ניתן לשלוח קו"ח למייל efrat@callyachol.co.il או לפקס 03-7604488
ולציין "עבור שטראוס מים".